Navodila za uporabnike
Kdo lahko kupuje na spletnem mestu www.skatizola.si?
Predstavljena ponudba družbe Skat Skupina velja za pravne osebe registrirane v Republiki Sloveniji (za podjetja, organizacije, ustanove, društva in ostale pravne osebe).
Kako postanem uporabnik?
Ker vsako stranko in s tem poslovno priložnost obdelamo individualno, nove uporabnike dodamo po poslanem povpraševanju, ki vsebuje osnovne podatke o vaši organizaciji.
Povpraševanje lahko oddate na strani Oddaja povpraševanja.
Opcijsko lahko vašemu povpraševanju dodate še izdelke, za katere se zanimate. To storite tako, da jih enostavno prej dodate v košarico in se nato vrnete na obrazec, ali pa sledite povezavi v košarici.
Kakšen je postopek po oddaji povpraševanja
V primeru povpraševanja z izdelki, boste na vaš e-naslov samodejno prejeli predračun za plačilo. Po prejemu plačila bodo vaši naročeni artikli odpremljeni.
Če želite po oddaji povpraševanja spremeniti naročilo, nas kontaktirajte po e-pošti.
V obeh primerih pa vas bomo vpisali v naš seznam strank in vam pripravili uporabniški dostop. Podatke o dostopu boste prejeli na vpisani e-naslov.
Za kakršna koli vprašanja in dodatne spremembe smo vam na voljo na tel. 05 66 30 916 ali 05 66 30 915, kjer boste podrobno seznanjeni z vsemi ugodnostmi in možnostmi poslovanja, ki ga ponuja naša družba.
Zakaj ne vidim cen na spletnem mestu?
Vpogled v cene, zaloge, možnost naročanja je dovoljena le prijavljenim uporabnikom spletnega mesta.
V primeru, da po prijavi še vedno ne vidite cen, to pomeni, da vam administrator v vašem podjetju ni dodelil te pravice.
Pozabil(a) sem uporabniško geslo
V tem primeru uporabite obrazec Pozabljeno geslo. Za uspešno izvedeno ponastavitev gesla potrebujete dostop do vaše e-pošte. Če dostopa nimate več oz. se je vaš e-naslov spremenil, nas prosimo kontaktirajte.
Kako zamenjam geslo?
Vsak prijavljen uporabnik lahko zamenja geslo na uporabniški podstrani Urejanje profila. V obrazec vpiše staro geslo in želeno novo geslo ter potrdi vnos.
Kako pridobijo dostop moji sodelavci v podjetju?
Z namenom, da bo naročanje bolj pregledno, ter da boste tudi v vašem podjetju imeli evidenco naročanja artiklov, ima vsak naročnik v podjetju (izdelke lahko naročajo različni profitni centri, različne lokacije...) svoj uporabniški dostop, ki ga za vaše sodelavce ustvari uporabnik, ki ima administratorsko vlogo za vaše podjetje. To stori na posebni podstrani, ki je dostopna samo administratorjem.
Kako naročam izdelke na spletnem mestu?
Po prijavi z dodeljenim uporabniškim dostopom lahko vidite cene izdelkov. V primeru, da imate v vašem podjetju več poslovnih enot oz. stroškovnih mest, morate za pravilen prikaz izdelkov izbrati stroškovno mesto v izbirniku, ki se prikaže po kliku na vaše ime zgoraj desno.
Nato imate na voljo več načinov iskanja oz. naročanja artiklov:
-
iskanje artikla v oddelkih v zgornji navigacijski vrstici
-
iskanje artikla z vpisom ključnih besed v iskalnik
-
vnos šifre artikla v Hitre nakupe (šifro prepišete iz dobavnice ali računa)
-
izbor artikla v Pogostih nakupih, kjer so prikazani artikli, ki ste jih naročali v zadnjem letu dni
-
iskanje artikla med Priljubljenimi, kjer so prikazani artikli, ki ste si jih dodali med priljubljene
-
izbor artikla med Izbranimi, kjer so navedeni posebej izbrani artikli v dogovoru z upravljavcem spletnega mesta
-
iskanje Personaliziranih artiklov oz. artiklov z logotipom vašega podjetja (če jih imate)
Artikli so razdeljeni v tematske skupine izdelkov, vsak sklop pa je še naprej podrobneje razdeljen, kar uporabnikom omogoča hitrejše in lažje iskanje želenih artiklov. Vsak artikel ima svojo fotografijo, šifro artikla, ceno in druge podatke.
Izbrani artikel lahko poljubno dodajate v spletni nakupovalni voziček, kjer se prikaže tudi skupna vrednost naročenih artiklov.
V primeru, da bi radi povečali količino naročenih artiklov, to enostavno storite v košarici. V kolikor izbranega artikla ne boste naročili, je artikle iz košarice mogoče enostavno odstraniti s klikom na oznako X.
Naročilo oddate s klikom na »Oddaj naročilo«. S tem je bilo naročilo oddano in prejeli boste kopijo poslanega naročila na vaš elektronski naslov.
Kdaj bodo naročeni artikli dobavljeni?
Hitrost in kakovost dostave sta v našem podjetju deležna posebne pozornosti.
Naročila izvedena pred 11 uro dopoldan so dostavljena še isti delovni dan, če so izbrani izdelki na zalogi. Sicer se potrudimo zagotoviti dostavo v najkrajšem možnem času.
V dogovoru s stranko poiščemo najoptimalnejšo rešitev, ki je prilagojena željam in potrebam naših strank.
Blago lahko tudi osebno prevzamete v Prodajnem centru Skat Skupina na Kajuhovi ulici 36 v Izoli že isti delovni dan.
Kako vem, če je artikel na zalogi?
Ob artiklih je z barvnim simbolom navedeno ali je artikel takoj dobavljiv. In sicer:
artikel je na zalogi, dobavljiv takoj | |
artikel ima omejeno zalogo | |
artikla ni na zalogi, je naročen |
??? Kaj pomeni oznaka, da je artikel izbran?
Če ima artikel oznako “izbran”, to pomeni, da je v vašem ceniku.
Zakaj po prijavi ne vidim določenega izdelka ali oddelka?
Adminstrator v vašem podjetju vam je nastavil omejitev ogleda kataloga. Kontaktirajte vašega administratorja, da vam bodisi sprosti omejitve, bodisi naroči izdelke za vaše stroškovno mesto.
Zakaj ne morem naročiti izdelkov iz oddelka poslovnih daril?
Ponudbe z dobavljivostjo in ceno za izdelke iz tega oddelka pripravimo individualno, zato nam po e-pošti pošljite zahtevo za ponudbo, z navedbo za katere izdelke se zanimate in v kakšnih količinah.
Kako reklamiram dostavljen artikel?
Uporabite obrazec za reklamacijo, ki ga najdete v pogojih poslovanja oz. kliknite tukaj.
Kaj so to »Hitri nakupi«?
Hitri nakupi vam olajšajo nakup in prihranijo čas, v kolikor poznate šifre želenih artiklov.
V polje »Šifra« vpišite šifro artikla in s pritiskom na tabulator (TAB na tipkovnici) ali s klikom na miško se premaknite v naslednje polje. Prikaže se vam naziv artikla in cena. Vpišite želeno količino. S tipko tabulator se premaknite v naslednjo vrstico. Ko ste končali z izbiro artiklov, potrdite izbor s klikom na spodnji gumb "Dodaj v košarico".